Darmowe połączenia do Warty z całego świata
Koszt tradycyjnego połączenia z zagranicy do Polski może kosztować nawet 8 zł za minutę rozmowy. Dlatego też Warta przygotowała dla swoich klientów podróżujących po świecie bardzo duże udogodnienie. Teraz chcąc skorzystać z pomocy medycznej z polisy Warta Travel można skontaktować się z konsultantem assistance za darmo. Wystarczy dostęp do WiFi.
Coraz więcej podróżujemy i wybieramy coraz odleglejsze kraje typu Tajlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Malediwy, Kenia czy Australia. Wybierając się tak daleko, zazwyczaj kupujemy ubezpieczenie podróżne. Tak na marginesie są jeszcze tacy, którzy liczą na szczęście i kartę NFZ. Kiedy jednak szczęście nie dopisze, cos się stanie a mamy ubezpieczenie podróżne to konieczny jest kontakt z konsultantem infolinii w Polsce. Biorąc pod uwagę, że koszt tradycyjnego połączenia z zagranicy do Polski może kosztować nawet 8 zł za minutę, to taka rozmowa z Tajlandii lub Australii może być niemałym wydatkiem. Średni czas rozmowy z konsultantem wynosi bowiem ok. 10 minut – wliczając w to czas oczekiwania na połączenie, podanie niezbędnych danych (w tym numeru polisy) oraz ustalenie potrzeb klienta.
Aby zdjąć z klientów problem kosztownych połączeń z infolinią Warta oferuje jako pierwsza spośród polskich ubezpieczycieli połączenia telefoniczne za pomocą Internetu. Dzięki niej wystarczy dostęp do WiFi (np. w hotelu) lub lokalna karta do telefonu z pakietem internetowym, aby połączyć się z Wartą bez dodatkowych kosztów. Po wybraniu dedykowanego przycisku klient Warty połączy się bezpłatnie z konsultantem w Polsce, który zapewni odpowiednie wsparcie osobie objętej ubezpieczeniem. Dostęp do nowej funkcji możliwy jest przez smartfon za pośrednictwem strony https://wartatravel.eap.pl/ oraz aplikacji Messenger. Wykupując polisę Warta Travel pamiętajmy więc o tej stronie. I oby nie była potrzebna.